torstai 4. kesäkuuta 2015

Viimeistä viedään

Huomasin unohtaneeni lähes kokonaan blogini olemassaolon, jonka takia en ole tänne mitään viiteen viikkoon kirjoittanutkaan.

Kevät on mennyt loppujen lopuksi ihan hirveän nopeasti eikä ajankulkua ole ehtinyt edes tajuta. Viimeinen kuukausi Sveitsissä alkoi viime maanantaina, mikä on aivan kamalan vaikeaa ymmärtää. Tuntemukset ovat iloiset sekä surulliset, tykkään Sveitsistä maana ja olen saanut kokea paljon uusia asioita vuoden aikana. Toisaalta Suomi on kotimaani, minkä vuoksi on myös kiva palata pitkän ajan jälkeen kotiin. Tännehän voi sitäpaitsi aina palata jälkikäteen näkemään kavereita ja isäntäperhettä ja plussaa on vielä se, ettei edes välimatka ole ollenkaan pitkä.

Tulin eilen illalla Pariisista, jossa olin opintomatkalla luokkani kanssa. Retki oli todella onnistunut ja olen taas monia kokemuksia rikkaampi. Vaikka Pariisia jäin vähän kaipaamaan, niin olen kuitenkin helpottunut, että olen takaisin Bullessa. Pariisi on kuitenkin niin suuri kaupunki, etten siellä pystyisi asumaan, mutta lomakohteista se on kieltämättä suosikkini.

Laitan tähän päivitykseen enemmän kuvia ja yritän ehtiä päivittämään vielä ennen lähtöä pidemmän päivityksen teksteineen.


Jungfrau - "Euroopan katolla"





Koko isäntäperhe 

Seine



Salut biscuit - Hugo, josta on vuoden aikana tullut yksi mun parhaista kavereista, kerrankin pidempi kuin minä  

Nelson, Hugo et moi



Versailles


2-06 :)


Peilisali



Champs-Élysée eilen, 
onnistuttiin jopa käymään jokainen kauppa läpi kolmessa Hugon kanssa..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti